torsdag den 26. august 2010

ADHD - 28-årig med ADHD reddet af Falck-projekt .......


........ er overskriften på en rigtig ADHD-succes historie om Lasse Sejersen. Lasse Sejersen har - efter at være blevet udredt og fået diagnosen ADHD - fundet en plads på arbejdsmarkedet, hvor han kan gøre brug af sine talenter og styrker.

Du kan læse hele artiklen om Lasse Sejersen her.

Der er langt imellem succeshistorierne, når det handler om ADHD og det er bestemt ikke, fordi de ikke er der. Det er mit store håb, at der fremover vil komme mere fokus på de gode historier om ADHD - også i pressen.

Jeg vil ihvertfald gøre mit for det i forbindelse med dette års European ADHD Awareness Week, der bliver fejret fra den 19. til den 26. september 2010. Det er tredje gang, at jeg arbejder med kampagnen ADHD Awareness Week i Danmark og jeg vil igen i år arbejde for at få skabt større opmærksomhed omkring ADHD. Yderligere information om dette års ADHD Awareness Week kommer snart!

Indtil da - læg mærke til succeserne ...... selv de små. Det er ikke størrelsen, der er det afgørende. Det afgørende er at begynde at lægge mærke til det der virker ....... frem for det der ikke virker!


Mange hilsner
ADHD Coach Charlotte
www.ADHDkompagniet.dk