onsdag den 5. oktober 2011

ADHD Awareness Week 2011!



Så er vi kommet godt i gang med forberedelserne til dette års ADHD Awareness Week. Når jeg skriver vi, er det, fordi jeg nu har et fantastisk team af frivillige til at hjælpe med at løfte denne vigtige opgave.

I år er det den fjerde ADHD Awareness Week i Danmark og samtidig er vi en del af den første globale ADHD Awareness Week kampagne. DET ER BARE SÅ STORT!

Jeg fik en vision om en global ADHD Awareness Week kort tid efter, at jeg var kommet mig over den kolossale respons, der havde været på min første kampagne i 2008. Dengang købte jeg .org domænerne og donerede dem så i foråret 2011 til den sammenslutning af store ADHD organisationer, der nu står for den globale ADHD Awareness Week. En stor drøm er gået i opfyldelse!

Det sidste halve år har jeg været travlt optaget af forberedelserne til den globale ADHD Awareness Week. Vi har været et team af internationale kolleger, der har lagt både hjerte og sjæl i at gøre denne begivenhed til noget ganske særligt.

Jeg er sikker på, at vores fantastiske team af engagerede voksne med og uden ADHD kan løfte opgaven mindst lige så godt og gøre dette års ADHD Awareness Week i Danmark til noget ud over det sædvanlige.

Vi glæder os til at præsentere resultatet af vores indsats, når ADHD Awareness Week bliver skudt i gang den 16. oktober 2011.

Du kan følge med på bloggen her og på Facebook her.


Mange hilsner
ADHD Coach Charlotte & ADHD Awarness Week Teamet
www.ADHDkompagniet.dk