tirsdag den 16. oktober 2012

ADHD - Deltag i spørgeundersøgelsen og vær med i lodtrækningen om de flotte præmier!

Uanset om du selv har ADHD, er forælder, i familie, kollega eller ven/veninde med én med ADHD eller blot ønsker at få viden om ADHD, kan du deltage i vores online-spørgeundersøgelser og samtidig være med i lodtrækningen om de flotte præmier.

Spørgeundersøgelserne tager ca. 5 - 10 minutter.


ADHD spørgeundersøgelse


 Hvis livserfaringer fortæller du os om?
  • Jeg er ung/voksen og svarer for mig selv, om min egen livserfaring - Ung/voksen.
  • Jeg er forælder og svarer om mit barns livserfaring - Forælder.


Det er én af disse flotte præmier, som du kan vinde:
  • 5 stk. DVD - "ADHD & elsker det?!" - Sponsor ADHDkompagniet (NB: DVDen bliver udgivet senest i slutningen af november 2012)
  • 1 stk. "Kvinder med ADHD" – Lær at favne dine forskelligheder og få et bedre liv skrevet af Sari Solden – Sponsor Forlaget Pressto

Vi har brug for jeres støtte til kampagnen, så videresend og del indlægget med andre!

På forhånd tak!


ADHD-hilsen
ADHD Coach Charlotte
www.ADHDkompagniet.dk